Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.10.2007 01:19 - Желязна женска логика
Автор: naina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2493 Коментари: 7 Гласове:
1

Последна промяна: 28.10.2007 20:34


   Ето на какво ме попаднаха днес т.е. - вчера.
Ето кое най - точно описва еманципацията, харектера, увереността, решителността, съобразителността и въобще всички онези така присъщи на женската психика качества! (А ако по онова време е имало коли и шофьорските умения щях да прибавя)
Да ме прощават достолепните литературоведи, сочещи Чехов за най - добрия познавач на женската душа. Ами прощавайте, това звание по право принадлежи на Ангел Каралийчев!

                                           Някъде из сборника "Ръж":

     "...- Лъжеш! - му думаше девойчето - Не е за туй, за друго е. Ти помниш ли лятос подир жътва? Наоколо имаше много кръстци, много песни бяхме пели и много бяхме почернели от слънцето. Една вечер, както си миех на тази чешма, ти дойде да напойш коня си. Не напой коня си, най ми мене упой и ми грабна сърцето!
- Клетва давам - не съм!
- Взе го.! Ти се наведе от коня и ме помилва по косата. Аз вдигнах очи да те видя кой си. Ти ми каза, че очите ми са като две зелени звезди. Пък аз не знаех какво да ти отвърна. Огледах се в коритото и видях, че са зелени и ти повярвах. Откак си слезнал при нас, откак си дошъл от Чобанкюви - мира нямам. Но защо ли ти разправям, да не мислиш, че за тебе съм пламнала! Малко ме е еня. Ей го Нено - чака ме, ама аз го не ща, никого не ща!
- И мене ли?
- Защо питаш? Довел си девет коня хранени, окачил си на шиите им жълти звънчета, като орехи пеят. Трънал си по харманите вършитба да вършееш. Не овърша житото, ама овърша момите! Свърши се вършитбата - иди си, кого чакаш! Подбери си деветте коня, не ща да им слушам звънчетата.
- И да не ме пъдиш, Данче, пак ще си ида.
- Ще си отидеш ли? Недей! Защо ме слушаш, не ме слушай! Аз не зная какво хортувам. Погледай на мене на какво съм заприличала, смеят ми се другарките...."



Тагове:   логика,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. weasell - хахахахаха
25.10.2007 11:25
ти повече на лекции-не!!!!!!!!:))))))))))
цитирай
2. annie87 - Що бе? Хубаво диалогче....
27.10.2007 09:19
На това упражнение се сетих за едни констатации на моята учителка по БЕЛ (която също като Алтимирска не пести думите)...та тя казваше: "Кокошката винаги бяга от петела, бяга, бяга....ама по едно време се обръща и пита петела дали не бяга много бързо :Р"
Тази история ми хареса, закачлива е, не знаех, че Каралийчев е писал и в този стил.
цитирай
3. weasell - хаххаха
28.10.2007 14:25
точно за кокошката си мислех и аз по време на упражнението:)))))))
цитирай
4. naina - :)
28.10.2007 20:36
Еми, важното е да не знаеш какво искаш!...:)
цитирай
5. анонимен - Most powerful&cost effective SEO service in world get up to 100K backlinks now!
31.01.2012 17:42
Best backlinks and website traffic service - we publish your custom message up to 100'000 forums worldwide price starting only from $29 Get amazing web traffic using best backlink blast available. We can post your marketing post up to 100’000 forums worldwide, get insane amount of backlinks and great targeted online web traffic in very short time. Most affordable and most powerful service for web traffic and backlinks in the world!!!! Your post will be published up to 100000 forums worldwide your website or blog will get instant traffic and massive increase in seo rankings just after few days or weeks so your site will get targeted long term traffic from search engines. Order now: <a href=http://xrumerservice.org>backlink service</a>
цитирай
6. анонимен - maverickmoneymaking you can easily rake in $11, 917 per month
06.02.2012 15:50
Hi, This just came across my desk and I had to pass it on to you ASAP…
Internet multi-millionaire Mack Michaels has a few new positions available right now…
If accepted you can easily rake in $11, 917 per month starting from scratch.
==> http://www.maverickmoneymaking.info/maverick.html
Once you’re accepted just follow the training Mack gives you. It’s really quite simple…
Learn how Mack went from not being able to afford Christmas gifts to a millionaire lifestyle and how you can too!
BUT…
Due to the extremely high level of Hands-On time Mack spends with every new member he has to limit the number of positions that are open.
Right now there are only 2 available in your area. If you’re interested you should move quickly.
==> http://www.maverickmoneymaking.info/maverick.html
Your Friend, – Mike
цитирай
7. анонимен - Most powerful&cost effective SEO service in world get up to 100K backlinks now!
19.02.2012 23:46
Most powerful&cost effective SEO and website traffic service in world get up to 100’000 forum backlinks now! Get great online web traffic using amazing backlink service today. We can post your custom message up to 100’000 forums worldwide, get insane amount of backlinks and great targeted web traffic in shortest time. Most affordable and most powerful service for web traffic and backlinks in the world!!!! Your post will be published up to 100000 forums worldwide your website or blog will get instant traffic and massive increase in seo rankings just after few days or weeks so your site will get targeted long term traffic from search engines. Order now: <a href=http://xrumerservice.org>backlinks</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: naina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 267297
Постинги: 86
Коментари: 352
Гласове: 1572
Архив